Tuesday 18 September 2018

Di sini bermula

Hari ni aku baru mula cuti tanpa gaji selama sebulan setengah.aku cabar diri aku untuk menempuh cuti ni dengan penuh semangat dan azam untuk diri aku berubah.Aku harap permulaan hari ini berjalan dengan baik dan lancar.Sernok juga jadi surirumah sepenuh masa.Aku dapat tumpukan phatian spnuhnya pada hero dan heroin aku ni.Bila sibuk dengan kerja rumah..aku teringat kenagan masa aku kecik dlu.Mcm ni la rupanya perasaan mak aku masa jaga aku dlu.Penat memg penat..tapi bila dapat duduk seharian dengan budak berdua ni..rasa penat tu hilang..
Ok..sebenarnya apa yang aku nk britahu ttg perubahan aku tu...akan aku update dalam blog ni stiap masa ye.insyaAllah.
Aku dalam proses untuk merawat kulit muka aku yang breakout teruk setelah salah memakai produk dan aku membuat kptusan cuti tanpa gaji ini untuk merehatkan diri aku sekejap dari sibuk dengan kerja dan sekaligus memulihkan balik perlahan2 kulit muka aku.Aku berharap semoga aku semakin pulih.amin...

2 comments:

  1. In shaa allah, akak doakan. Selamat bercuti ya. Semoga bertambah sihat

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak ats doa akak.insyaAllah smoga sy kuat dalam mengharungi tempoh rawatan ni kak.amin...

      Delete