Friday 5 October 2018

Tenangla wahai hati

Hari ni aku rasa macam naik gatal2 plak kat muka.mungkin sbb aku alergi kot.aduhai...stress plak rasa sebab muka aku dah memang teruk...ditambah plak dengan alergi..sabarla wahai hati.ayat untuk pujuk diri sendiri dan beri smgat pd diri.xpela aku sabar je tempuh hari2 yang akan mendatang ni untuk lihat hasil rawatan muka aku.cermin kat rumah ni kalau boleh bercakap,rasanya dia nak cakap..sudah2 la tu asyik tgok aku je..aku jadi cermin ni pun dah  tak larat nk tengok.hehe..
Aku yakin setiap ujian yang diberi pada aku ada hikmahnya.mngkin ni salah satu ujian untuk aku.jadi aku kena kuat dan yakin pada Dia.insyaAllah semoga aku dipermudahkan segalanya...

2 comments:

  1. Meh grab stokin vken ngan akak..untuk lancarkan darah dan pembuangan toksik. Cantik dan sihat dari luar dan dalam. :)

    ReplyDelete
  2. nti ape2 sy gtau akak ye.sy rawat perlahan2 dlu ye kak.doakan sy ye kak

    ReplyDelete