Wednesday 31 October 2018

Kesannya..

Dah masuk hari keempat muka aku ada kesan bekam.orang tengok je muka aku masa aku pergi hantar dan ambil anak dari sekolah.aku kena perintah berkurung sampai hilang kesan bekam ni.jelas sangat kat bahagian dahi.memang nampak terang warna merah tu.aku keluar rumah pakai penutup muka sebab takut nanti org kata aku ni baru lepas bertumbuk ke apa.hehe.ada petua kata kena sapu madu kat kwsan tu.aku dah try sapu.tapi...still ada lagi kesan lebam tu.bila la nak hilang lebam ni...sampai nak keluar rumah pun kena macam sembunyi2.dah mcm pencuri plak aku keluar dgn masuk rumah sebab takut jiran nampak plak..
Apepun aku rasa lega sangat sebab aku rasa muka dan badan aku segar je.rasa macam ringan sgt badan aku.kalau tak..rasa macam tak bermaya cepat letih.Alhamdulillah dah kembali ok dah sikit.cuma tunggu masa lebam yang bertepek2 kat muka ni hilang.banyak benda yang aku kena tangguhkan buat sementara waktu ni.aku harap cepatla si lebam yang comel ni hilang ye...ok...nti aku update lagi ye..

No comments:

Post a Comment