Wednesday 7 November 2018

Berakhirlah sudah..

Sedih plak rasa nak tulis tentang hari ni.
hari ni merupakan hari terakhir aku habiskan cuti tanpa gaji aku...
rasa macam tak nak masuk kerja lagi.aku rasa tak puas lagi duduk kat rumah.rasa cepat je masa berlalu.aku sedih sangat rasa sebab nak kena kerja dah esok.aku macam tak bersedia lagi untuk kerja..
macam baru hari ni je aku rasa bermula cuti tanpa gaji.tapi rupanya dah sebulan setengah aku cuti tanpa gaji...malasnyaaaa....
aku suka duduk rumah lagi dari kerja sebab kat rumah aku tak payah nak sakit kepala fikir pasal kerja....hanya fikir tetang anak2 dan rumahtangga je....tu pun bukan ada apa nk kena fikir.memang kerja sebagai surirumah je buat macam mak mak kita selalu buat je.
Ya Allah berikanlah aku kekuatn untuk meneruskan pekerjaan esok dan seterusnya..harap aku kuat untuk hadapi kerja yang bakal tiba esok dan hari seterusnya...
ok lupa pula aku nk update tentang rawatan muka aku.muka aku dah semakin menunjukkan tanda tanda positif.ada yang tegur kata nampak dah berkurang dah sikit jerawat dan kesan parut.syukur alhamdulillah sebab rawatan kulit aku dah memberikan kesan yang positif.cuma bibir aku agak kering sikit sebab kesan ubat doktor bagi masa aku jumpa hari tu.sakit jugala bila bibir merekah ni.jadi merah2 je bibir  ni bak buah delima..hehe..sakitnya memang kena tahan jela aku.aku banyak mnum air masak untuk elak dari merekah teruk.aku harap sangat semoga kulit aku bertambah pulih dan sembuh seperti dulu balik..
apa yang penting aku kena sabar...
SABAR ITU INDAH...

No comments:

Post a Comment