Friday 26 October 2018

Alhamdulillah..

salam jumaat untuk semua.arini aku saja nak kongsi kegembiraan dgn semua.semalam tempat kerja aku anjurkan pertandingan bowling.berentap sesama staf.memang hepi sangat rasa sekali sekala buat acara macam ni.yg paling membuat aku rasa bersyukur dan gembira..group kami dapat tempat ketiga daripada lapan gorup.alhamdulillah syukur rezeki kami berempat semlam.memang fun sgt semalam.rasa mcam nak main bowling lagi je arini.hehe...jom aku kgsi sikit ape yg bestnya tentang bowling ni.kalau kita nk mula main bowling ni..benda pertama yg kita kena fikir ialah macam mana nak jatuhkan pin bowling tu.bukan senang nak dapat balingan yang elok.selalunya...akan masuk longkang je(aku selalu gak masuk longkang).tapi bila kita usaha dan tumpukan perhatian betul2,insyaAllah boleh jatuh semua pin tu.semalam kami main dua frame.memg penat fizikal dan mental.rupanya main bowling mmg banyak kena fkir juga ye sebab kita kena tumpu betul.balik petang tu..kepala aku sakit sangat.ambil masa juga nak lega.alhamdulillah pagi ni ok dah skit.
walaupun sakit..tapi berbaloi rasanya dengan kemenangan yg aku dapat semalam.alhamdulillah syukur..itulah kegembiraan yang aku nak kongsi bersama.
                   
 
    TAHNIAH UNTUK DIRIKU DAN GROUP AKU YANG MEMANG HEBAT DAN TERBAIK



ALHAMDULILLAH SYUKUR....

No comments:

Post a Comment