Saturday 20 October 2018

cerita hari ni

Hari ni aku nk kgsi kisah ttg muka aku lagi.semalam aku pergi klinik kulit yg aku gtau tu..aku nk smbung ubat yg aku makan dan pakai.dah nk habis dah.kiranya folow up ttg kulit muka aku.doktor bagi ubat tambahan lagi kat aku untuk perbaiki lagi kulit aku.ubat yg ni doktor gtau xboleh mengandung sbb takut bahaya untuk kandungan.Setelah aku buat kptusan..aku gtau doktor yg aku akan ambil ubat ni.doktor bagi krim siang skali dan pelembap bibir.doktor gtau makan ubat ni akan mnyebabkan bibir kering.jd kena banyak mnum air kosong.doktor gtau dia bagi full set lgkap kali ni untuk pulihkan kulit aku.aku redha je demi memulihkan balik kulit aku.setelah bertahun muka aku teruk breakout..sekarang mngkin dah tiba masanya aku merawat secara perlahan2 kulit aku.semoga aku cepat sembuh..
ok kat bwah ni ada gmbr ubat yg doktor bagi ye
ni adalah cream siang

                    ni plak ubat makan (tablet)
ni plak pelembap untuk bibir

No comments:

Post a Comment