Sunday 28 October 2018

Pertama kali

Siang tadi aku buat bekam muka.ni pertama kali aku buat bekam kat muka.sebelum ni aku pernah buat bekam kat badan.tapi hari ni aku beranikan diri buat bekam kat muka.dah kebetulan buat bekam muka..aku mnta buat bekam badan sekali hari ni.mula tu rasa takut gak sebb aritu masa buat bekam kat badan rasa sakitla juga.ni nak kena buat kat muka..memang terasa jugala takut tu.tapi sebab nak rawat kulit aku..aku buat kptusan untut buat bekam muka.masa mula cucuk tu rasa pedih juga.lepas tu masa dia sedut guna alat tu..ada rasa macam darah keluar je dari kulit muka.agak menyakitkan jugala tapi lama2 dah makin tak terasa sangat.dalam 15 minit jugala baru selesai bekam muka.habis muka aku jadi mcam kena tumbuk je.lebam semacam je..aku tengok muka aku kat cermin pun..agak terkejut juga la.hehe...
Selesai buat bekam muka,aku buat bekam badan pula.Walaupun ni kali kedua aku buat bekam badan..sakit tu masih ada lagi macam rasa masa mula2 aku buat dulu.dalam sejam..aku dah siap berbekam.badan memang rasa lemah jugala sebab darah banyak keluar.tapi aku berpuas hati sebab apa yang aku nak buat masa aku cuti ni tercapai juga hasratnya.alhamdulillah syukur selesai semuanya.semoga aku cepat sembuh.aku nak letak gambar aku pun rasa malu sebab muka macam kena tumbuk je.hehe.takpe la biar jadi memori aku jela muka aku berbekam ni ye.ok nti aku update lagi ye..

No comments:

Post a Comment